Nízke ceny parfumov

Prečo nie sú naše parfumy drahé?

Pri kúpe parfumu v drahých salónoch za cenu 50€ a viac málokedy premýšľame o tom, za čo platíme takéto sumy. Akým spôsobom je vlastne tvorená cena parfému?

Ak vezmeme cenu jedného flakonu Christian Dior v drahom salóne 83€, ako určíme, z akých položiek cena vznikla? Parfém, rovnako ako akýkoľvek iný výrobok, potrebuje reklamu. Ako sa nový parfém dostane na pult, predchádza tomu mohutná reklamná kampaň, ktorá stojí desiatky miliónov dolárov, čo zodpovedá 65 - 70% ceny parfumu. Pri využití mien návrhárov, hercov atď tvorí 15 - 20% zrážky honorárov pre toho, ktorého meno je uvedené na obale.

Tak z 83€ ceny parfumu ide 53€-56€ na zaplatenie reklamnej kampane, 10€-16€ odrátame v prospech slávnych osôb, nehovoriac už o krásnom obale a drahom skle, z ktorého je vyrobený flakón. A tak v konečnom výsledku zo 100% ceny parfumu, čo zodpovedá 83€, platíte len 10-15% bezprostredne za samotnú vôňu, tj 9€ - 12€.

Takto pri využití základného princípu práce v sieťovom marketingu (tj bezprostredné dodávky tovaru od výrobcu k spotrebiteľovi, bez ohľadu na všetky etapy, ktoré podstatne ovplyvňujú politiku tvorby cien) spoločnosťí PROUVÉ a FM WORLD ponúkajú zákazníkom možnosť získať našu produkciu, najmä vôňu, za celkom prijateľné ceny. To znamená platiť bezprostredne za samotnú vôňu, nie za reklamu, zvučné mená, krásny obal a drahé sklo.

PARFUMOVANÁ VODA – EAU DE PARFUM
Kamenný obchod: 8 – 15% vonných esencií za cenu 40 € až 120 €
NAŠE PÁNSKE VÔNE obsahujú až 20% vonných esencií s cenou len 14,50€

PARFUM
Kamenný obchod: 15 – 30% vonných esencií za cenu 100€ až 160€
NAŠE DÁMSKE VÔNE obsahujú až 20% vonných esencií len za 14,50€

* uvedené ceny sú pre nezaregistrovaných zákazníkov, registráciou získavate možnosť nakupovať za oveľa nižšie ceny

Toaletné vody, ktoré sú najčastejšie v ponuke parfumérií alebo v katalógoch kozmetických firiem obsahujú podľa medzinárodnej normy len maximálne 8% esencií! Určite doma nájdete flakón s nápisom Eau de Toilette (toaletná voda). Nápis informuje, že patrí do kategórie voňaviek obsahujúcich len 4 až 8% vonných esencií.


Prečo na obale chýba názov parfumu?

Dá sa patentovať parfum ako celok, nie vonná esencia. Teda vonná esencia dodaná spoločností FM WORLD a PROUVÉ je zhodná s vonnou esenciou, ktorú firma Drom dodá napr. módnemu domu Christiana Diora. Ten z esencie vyrobí parfum, zabalí ho do nákladného flakónu, dá naň svoj názov (teda patentuje parfum ako celok)a zaplatí drahú reklamnú kampaň. Cena parfumu sa navýší na 100 - 150 €. Spoločnosťi FM WORLD a PROUVÉ kúpi identickú vonnú esenciu, vyrobí z nej parfum, v prípade klasickej kolekcie ho zabalí do jednotných a menej nákladných obalov, označí ho napr. FM 01 a dodá ho k predaju do svojich pobočiek. Je len na zákazníkovi, či si potrpí na značku a obal alebo ho zaujíma predovšetkým vôňa. V tom druhom prípade môže ušetriť nemalé finančné prostriedky.

Všetky vône ponúkané v našej kolekcii sa vyrábajú s rozprašovačom bez použitia freonu, rozprašovač pracuje ako pumpa, vyčerpávajúci vôňu tlakom vzduchu. Pri použití sa parfum rozprašuje vo väčších kvapkách a to umožňuje pomalší rozvinutiu vône.